Reklamace

Pokud chcete reklamovat zakoupené zboží, využijte náš vzorový formulář pro reklamaci, který si můžete stáhnout níže. Vyplněný a podepsaný formulář nám můžete zaslat spolu s fotografií produktu e-mailem na adresu info@mosaicpralines.cz nebo formulář přiložit k vrácenému zboží.

Reklamaci je nutné uplatnit co nejdříve po zjištění vady, nejpozději do 3 měsíců

Reklamační řád

Tento reklamační řád se vztahuje na zboží zakoupené v internetovém obchodě www.mosaicpralines.cz, který provozuje Dana Pánovcová, se sídlem Theinova 1001/1, 196 00 Praha 9, IČ: 02314681.

Kupující je oprávněn uplatnit reklamaci v případě, že se na zakoupeném zboží projeví vada. Za vadu se nepovažuje změna vlastností výrobku způsobená nesprávným skladováním nebo používáním v rozporu s pokyny pro uchování potravin. Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění vady. U potravinářského zboží, zejména čokoládových pralinek, je třeba zohlednit dobu minimální trvanlivosti nebo datum spotřeby uvedené na obalu.

Reklamace se uplatňuje zasláním reklamovaného zboží spolu s vyplněným formulářem na info@mosaicpralines.cz, případně na adresu Mosaic Pralines – Dana Pánovcová, Vrchlabská 26/9, 197 00, Praha-Kbely. K reklamaci přiložte doklad o koupi.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději ve 3měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace. Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Kupující má právo požadovat opravu nebo výměnu zboží, poskytnutí přiměřené slevy z ceny nebo vrácení zaplacené částky. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na jiné lhůtě. V případě uznané reklamace budou kupujícímu uhrazeny také nutné náklady spojené s dopravou.

Vzorový formulář pro uplatnění reklamace (PDF)